domingo, 21 de marzo de 2010

primer contacto

Confirmar este supuesto de control estético era una de mis principales preocupaciones, de ese modo me puse en contacto con Casa Tarradellas a través de la directora de márketing.
Carta dirigida a ella:

Benvolguda Miquelina,
Soc l’Ariadna Parreu, artista visual realitzant el màster en Produccions Artístiques i Recerca a la Universitat de Barcelona.
• • • •
Per a aquesta exposició, i també amb motiu del projecte final de màster, m’és imprescindible la col·laboració d’una empresa alimentària, en concret de pizzes, i tenint en compte que Casa Tarradellas és catalana i líder en el sector, crec que és la més adient.
Resum del projecte per a visualitzar la finalitat:
“Esquemes de l’error
Recuperar tots els arxius gràfics de les pizzes sotmeses a control visual. Recopilar aquelles desestimades. Fer-ne un dibuix d’aquest error de cadascun per a fer una comparació posterior amb el cercle perfecte i establir la forma de l’error. I així, una comparativa final per a calcular el grau de bellesa admés.”
En concret, necessito saber sobre el seu procés de control visual de les pizzes:

si en tenen qui o que el realitza si hi ha un històric, un arxiu i, si fos possible, quins parámetres segueix.
No pretenc cap tipus de patrocini, solament informació que no sigui expressament confidencial.
Li proposo un acord en mencionar i visualitzar Casa Tarradellas en tots els actes i documentació derivada, tant del projecte com en l’exposició.
Desitjo que la meva proposta els engresqui pels beneficis intangibles que poden proporcionar a ambdues parts.
Esperant la seva resposta. Atentament, Ariadna Parreu.
Ariadna Parreu.


Me interessava el hecho de tratarse de una empresa de aquí y con tado la producción aquí.
Conseguir el contacto fué senzillo pero costoso, la respuesta fué más difícil...

No hay comentarios:

Publicar un comentario